Ta witryna używa plików cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, kliknij więcej informacji.

Akceptuję Więcej informacji

Miesiąc przed Międzynarodowym Salonem w Paryżu, firma Citroë zaprezentowała CXPERIENCE CONCEPT. Nowy samochód koncepcyjny realizuje obietnicę marki, jaką niesie w sobie hasło „Be Different, Feel Good”. Wyróżnia go sylwetka, wybiegająca wzornictwem poza przyjęte kanony stylistyczne. Pokazuje także zalety rozwiązania „Citroën Advanced Comfort®”.

 

 

Z okazji ogólnoświatowej konwencji poświęconej nowemu modelowi C3, która zgromadziła blisko 2000 przedstawicieli marki z ponad 36 krajów, Citroën przygotował niespodziankę dla jej uczestników - zaprezentował samochód koncepcyjny CXPERIENCE. Będzie on hitem podczas najbliższego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu. CXPERIENCE CONCEPT, o dwubryłowym nadwoziu sięgającym 4,85 m, wskazuje na ambicje Citroëna w segmencie luksusowych samochodów, wyrażonych hasłem „Be Different, Feel Good”. Ten innowacyjny model, odpowiadający na oczekiwania krajów z całego świata, wyznacza nowy etap w strategii i ofensywie marki.


Najnowsze dzieło projektantów Citroëna odwołuje się do know-how i historii marki, a także komfortu, będącego wyróżnikiem jej samochodów. CXPERIENCE CONCEPT jest kolejnym modelem realizującym koncepcję Citroën Advanced Comfort ®”, której celem jest zapewnienie użytkownikowi wygody na najwyższym poziomie. Jej założeniem jest uwzględnienie komfortu na każdym etapie projektowania samochodu. Spełnienie zmieniających się oczekiwań klienta, dzięki odpowiednim rozwiązaniom stylistycznym i technologicznym projektantów oraz konstruktorów nowych modeli marki.

Więcej z kategorii Technika

Drukuj

Email

 

Ceny paliw

Sprawdź ceny paliw w swoim województwie:

mapka

Informacje

fotoradary

video patrole