Ta witryna używa plików cookie, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, kliknij więcej informacji.

Akceptuję Więcej informacji

Do rodziny modeli C 63 AMG dołączają ekskluzywne wersje "Edition 507" z jeszcze potężniejszym, 6,2-litrowym silnikiem AMG V8. Dodatkowe 37 kW (50 KM) winduje jego moc do 373 kW (507 KM) przy maksymalnym momencie obrotowym 610 Nm. To rezultat transferu technologii wprost z modelu SLS AMG - wolnossąca V-ósemka otrzymała kute tłoki, nowe korbowody i lekki wał korbowy. Za wytracanie prędkości C 63 AMG "Edition 507" standardowo odpowiada kompozytowy układ hamulcowy.

 

C 63 AMG "Edition 507" o mocy 373 kW (507 KM) przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,2 s (limuzyna i Coupé) lub w 4,3 s (kombi). To o 0,2 s mniej od standardowych wersji o mocy 336 kW (457 KM) i o 0,1 s mniej od wariantów z pakietem AMG Performance, podkręconych do 358 kW (487 KM). Ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna "Edition 507" wzrosła do 280 km/h - model jest bowiem seryjnie uzbrojony w pakiet AMG Driver, który obejmuje także zaproszenie do udziału w sesji treningowej w Akademii Jazdy AMG.

 

- C 63 AMG z klasycznym, wysokoobrotowym silnikiem AMG V8 o pojemności 6,2 litra to jeden z najpopularniejszych modeli AMG na świecie. Nowa wersja "Edition 507" oferuje naszym lojalnym klientom jeszcze lepsze osiągi i emocjonujący wygląd - mówi Ola Källenius, szef Mercedes-AMG GmbH.

 

 

Przegląd modeli:

 

C 63 AMG

"Edition 507"

 

Coupé

C 63 AMG

"Edition 507"

 

Limuzyna

C 63 AMG

"Edition 507"

 

Kombi

Pojemność

6208 ccm

6208 ccm

6208 ccm

Moc maks.

373 kW (507 KM)
przy 6800 obr./min

373 kW (507 KM)
przy 6800 obr./min

373 kW (507 KM)
przy 6800 obr./min

Maks. moment

610 Nm

przy 5200 obr./min

610 Nm

przy 5200 obr./min

610 Nm

przy 5200 obr./min

Średnie zużycie paliwa (NEDC)

 

12,0 l/100 km

12,0 l/100 km

12,2 l/100 km

Emisja CO2

280 g/km

280 g/km

285 g/km

Klasa wydajności

G

G

G

Przyspieszenie

0-100 km/h

4,2 s

4,2 s

4,3 s

Prędkość maks.

280 km/h*

280 km/h*

280 km/h*

 

* ograniczona elektronicznie

 

 

Transfer technologii z SLS AMG

Moc zwiększona do 373 kW (507 KM) przy 6800 obr./min to efekt zmian w 6,2-litrowej V-ósemce AMG (oznaczenie M156): kute tłoki, nowe korbowody i lekki wał korbowy pochodzą z modelu SLS AMG. Ich zastosowanie pozwoliło ograniczyć masę silnika o 3 kg i dodatkowo wyostrzyć jego charakterystykę. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z 600 do 610 Nm przy 5200 obr./min. Listę modyfikacji zamyka nowy system sterowania oraz kolektor dolotowy w kolorze grafitowym - wizytówka wzmocnionej jednostki.

 

Z zewnątrz C 63 AMG "Edition 507" zdradza szereg ekskluzywnych detali. Najbardziej widoczna jest aluminiowa maska z dodatkowymi wlotami powietrza, znanymi C 63 AMG Coupé Black Series. Pomagają one uwolnić nadmiar ciepła z komory silnikowej. "Edition 507" porusza się na nowych, kutych obręczach AMG z podwójnymi ramionami i ogumieniem w rozmiarze 235/35 R 19 (z przodu) oraz 255/30 R 19 (z tyłu). Oferowane są one w dwóch kolorach: matowej czerni, wzbogaconej o polerowany rant, lub grafitowym, z lśniącym wykończeniem. Nad listwami progowymi biegną szare pasy AMG, a spojler tylnej klapy (tylko limuzyna i Coupé), obudowy bocznych lusterek i osłonę chłodnicy pokrywa czarny lakier - to kolejne znaki rozpoznawcze nowego modelu. Jego sportową naturę podkreślają przyciemniane klosze przednich lamp.

 

Opcjonalnie C 63 AMG "Edition 507" dostępny jest z matowym lakierem designo magno platinum.



Wysokowydajny, kompozytowy układ hamulcowy AMG

Standardowe wyposażenie C 63 AMG "Edition 507" obejmuje jeszcze bardziej wydajny układ hamulcowy AMG z wykorzystaniem materiałów kompozytowych. Wykonane z nich przednie tarcze o wymiarach 360 x 36 mm są nie tylko bardziej odporne na temperaturę i zniekształcenia, ale i lżejsze od konwencjonalnych. Niższa masa nieresorowana przekłada się na lepszą charakterystykę tłumienia elementów resorujących.

 

Wszystkie tarcze są wentylowane i perforowane. Przednie współpracują z 6-, a tylne - z 4-tłoczkowymi aluminiowymi zaciskami w kolorze czerwonym.

 

Wnętrze: jeszcze bardziej dynamiczne i ekskluzywne

Sportowa i funkcjonalna jednocześnie - kabina  C 63 AMG "Edition 507" dostępna jest z trzema zestawami wykończenia: porcelanową skórą designo/DINAMICA, czarną skórą designo/DINAMICA oraz czarną skórą designo. Indywidualny charakter modelu pieczętują czerwone akcenty na tablicy zegarów, obszyta Alcantarą® kierownica AMG Performance z pierścieniem na godzinie 12 i kontrastującymi przeszyciami oraz emblemat AMG na dźwigni zmiany biegów 7-stopniowej przekładni AMG SPEEDSHIFT MCT.

 

Lista opcjonalnych dodatków AMG Performance Studio obejmuje:

  • listwy progowe AMG z białym podświetleniem LED
  • dywaniki AMG
  • blokadę tylnego mechanizmu różnicowego
  • 5-ramienne obręcze AMG w kolorze grafitowym z ogumieniem w rozmiarze 235/40 R 18 (przód) i 255/35 R 18 (tył)
  • zawieszenie AMG Performance
  • AMG Performance Media
  • elementy kokpitu z włókna węglowego
  • dodatkowe wykończenie skórzane designo górnej części deski rozdzielczej i drzwi
  • osobisty odbiór samochodu w AMG Customer Center w Affalterbach

 

Premiera C 63 AMG "Edition 507" odbędzie się 5 marca podczas salonu samochodowego w Genewie. Sprzedaż modelu rozpocznie się w maju, a jego rynkowy debiut w Polsce nastąpi w czerwcu br..

 

 

źródło: mercedes-benz

Więcej z kategorii Tuning

Drukuj

Email

 

Ceny paliw

Sprawdź ceny paliw w swoim województwie:

mapka

Informacje

fotoradary

video patrole